Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Tα παιδιά του Στ2 μας ''ταξιδεύουν'' γράφοντας λίμερικ!


Τα λίμερικ (limerick) είναι ποιήματα σύντομα, σατιρικά ή απλώς κωμικά, "δίχως νόημα" ΄με χαρακτηριστικό γνώρισμα ότι ο πρώτος και ο τελευταίος στίχος καταλήγουν στην ίδια λέξη.
 

Ένα ποίημα λίμερικ θα σας πω
με πέντε στίχους,μόνο αυτό,
μια στροφή από δω στην Ελλάδα θα βρεθώ,
μια στροφή από κεί πάμε για Αμερική,
ακούστε λοιπόν το λίμερικ που έχω να σας πω!


  Ήταν μια ομάδα στην Παταγωνία

που έφτασε πρώτη στη γωνία
ήταν και μια άλλη ομάδα στην Παταγωνία
που έφτασε τελευταία στη γωνία,
Α ρε Παταγωνία! ’’
΄Ενας βασιλιάς από το Ρίο
   είχε στο χέρι κρεμασμένο ένα βραχιόλι
   στο κεφάλι φορούσε ένα φακιόλι
   και με το κέφι και το μπρίο
   χόρευε τρελλά στο Ρίο!
Ήταν μια κυρία απ΄ την Ινδία
που τη λέγανε Μαρία,
είπε στη Λία τη λέξη τιμωρία
η Λία θύμωσε και έκλαψε
και άρον άρον έφυγε από την Ινδία!
‘Εχω μια φίλη στο Πεκίνο
 που παίζει συνεχώς κλαρίνο,
μου τραγουδάει ασταμάτητα
κι εγώ τη φτύνω!
Μα γιατί όλοι παίζετε κλαρίνο στο Πεκίνο;
Ήταν μια κυρία από τη Γερμανία
που πάντα έλεγε: ‘Αχ  να πάω στην Ιρλανδία’
και όταν πήγε εκεί να μείνει
ήθελε μετά να φύγει
δεν μπορούσε πιά ν’αντέξει. ‘Aχ Γερμανία,Γερμανία!’
Ήταν μια γάτα στην Αυστραλία
που την έλεγαν Ραλία,
ήθελε να τρώει ψάρια,
μικρά μεγάλα ‘ποντίκια’
ολόκληρα στην Αυστραλία!
Την ξέρετε την Ιστορία;
Ήταν μια μικρή κυρία
που κάλπαζε στο χωριό μου
σαν να ήταν το αφεντικό μου
και από τότε η μικρή κυρία
έχει μείνει στην Ιστορία.
Ένας γιατρός απ΄ τη Γαλλία
έτρωγε πίτες με λαιμαργία
και φούσκωνε πάρα πολύ
σαν ένα παχουλό αρνί
κι ένα μπάμ ακούστηκε σε όλη τη Γαλλία!
Ήταν μια κοπέλα από την Ιταλία
που της άρεσε η Ιστορία,
διάβαζε πάρα πολύ κάθε μέρα,
για να λέει σε όλους ‘καλημέρα!’
Όλοι τη συμπαθούσαν εκεί στην Ιταλία!


 ...Σας άρεσαν;





                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!