Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Δ' Τάξη : Οι μικροί... εφευρέτες iii

Η Νικολέτα κάνει πραγματικότητα το όνειρο πολλών μαθητών στον κόσμο!!

Νανουρίσματα για δασκάλους : Νικολέτα

Γεια σας, είμαι η Νικολέτα και είμαι ένας επιστήμονας. Έχω κάνει αρκετές εφευρέσεις, που έχουν βοηθήσει πολύ τον κόσμο.

Τώρα έχω δημιουργήσει μια ξεχωριστή εφεύρεση που λέγεται "Νανούρισμα για δασκάλους". Αυτό το μηχάνημα μπορεί να νανουρίζει δασκάλους.

Αυτή η εφεύρεση μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Άμα κάποιο παιδί βαρεθεί, μπορεί να χρησιμοποιήσει το μηχάνημα και να νανουρίσει το δάσκαλό του, για να βγει πιο νωρίς διάλειμμα.

Την εφεύρεση αυτή την έχω ήδη χρησιμοποιήσει εγώ. Μια φορά που όοοοοολοι μα όοοοοολοι βαριόμασταν, αποφασίσαμε να τη βάλουμε μπρος, για να κοιμηθεί η κυρία.

Εύχομαι η εφεύρεσή μου να είναι πάντα χρήσιμη και να κάνει χαρούμενα τα παιδιά.


Ή και τους δασκάλους, Νικολέτα, που σίγουρα χρειάζονται λίγη ξεκούραση και ύπνο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!