Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ο Μάγος της κιθάρας

Πρόπερσι τα Χριστούγεννα ο μπαμπάς μου είχε δει σε ένα περιοδικό ότι ο <<Μάγος της κιθάρας>> είχε έρθει στην Αθήνα και θα έδινε μια συναύλια την παραμονή των Χριστουγέννων. Εκείνη την χρονιά εγώ και η αδελφή μου είχαμε αρχίσει κιθάρα και θέλαμε να τη σταματήσουμε, γιατί ζοριζόμασταν. Έτσι ο μπαμπάς σκέφτηκε να μας πάει εκεί ωστε να δούμε τι ωραία που θα είναι, όταν κι εμείς μάθουμε να παίζουμε καλά κιθάρα. Όταν ο μπαμπάς μας ρώτησε, αν θέλουμε να πάμε του είπαμε χαρούμενα: <<ναι>>.

Την ημέρα της συναυλίας η μαμά είχε δουλειές και κάθισε σπίτι. Πήγαμε με το αμάξι μέχρι το μετρό και συνεχίσαμε με αυτό καθώς η συναυλία θα γινότανε στο Μέγαρο Μουσικής. Όλοι ήμασταν ντυμένοι με τα καλά μας και ανυπομονούσαμε να φτάσουμε. Όταν τελικά φτάσαμε εγώ και η αδελφή μου ήμασταν κατενθουσιασμένες.Όλα έλαμπαν στο Μέγαρο.

Όταν ο μπαμπάς πήγε να βγάλει εισιτήρια εγώ με την αδελφή μου πήγαμε στο μπάνιο να πούμε πως αισθανόμασταν. Ξαφνικά, ακούστηκε από το μεγάφωνο ότι το ρεσιτάλ του <<Μάγου της  κιθάρας>> θα άρχιζε σε 5 λεπτά. Τότε αγχωθήκαμε και τρέχαμε στις σκάλες. Ο μπαμπάς μου πήρε τα εισιτήρια και αφού βρήκαμε τη σωστή αίθουσα καθίσαμε στις θέσεις μας και εκείνη τη στιγμή... Τα φώτα έσβησαν και ο ήχος μιας κιθάρας ακούστηκε από το βάθος. Αυτός ήταν ο <<Μάγος της κιθάρας>>. Ήμουνα κατενθουσιασμένη! Έπαιζε φανταστικά! Όντως ήταν ο <<μάγος της κιθάρας>>! Έπαιξε πολλά ωραία κομμάτια . Πράγματι το ευχαριστήθηκα!

Όταν φύγαμε ένιωθα διαφορετική.
-Δεν έχω ξανακούσει πιο ωραία κομμάτια , είπα στον μπαμπά μου.
-Χαίρομαι , λέει ο μπαμπάς.
-Τώρα σίγουρα δε θα σταματήσω την κιθάρα , του λέω και γελάω.
Αυτός ο ήχος , αυτό το άκουσμα μου έχει μείνει αλησμόνητο και ποτέ δε θα το ξεχάσω!

Ελένη Ε1 

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!