Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Το αγαπημένο μου ζώο

     Κάποια ζώα είναι παιχνιδιάρικα και ζωηρά, άλλα είναι ήρεμα και αγαπάνε την καθιστική ζωή. Εμένα το αγαπημένο μου ζώο είναι το γατάκι.
     Όταν ήμουν μικρή, η μαμά μου στα γενέθλιά μου μού είχε χαρίσει ένα μαύρο γατάκι. Εγώ μόλις το είδα του βρήκα και όνομα , Κούζια.
     Ο Κούζια ήταν μαύρος με άσπρες πατουσίτσες. Τα αυτάκια του ήταν μικρά. Τα μάτια του ήταν πράσινα και είχε μία ροζ μικρή μυτούλα. Το τρίχωμά του ήταν απαλό και του άρεσε να το χαϊδεύουνε.
     Όταν ερχόμουν από το παιδικό σταθμό αυτός έτρεχε και ανέβαζε τις πατουσίτσες του πάνω μου για να τον πάρω αγκαλιά. Καθώς τον αγκάλιαζα ένιωθα πάρα πολύ ωραία και το αγαπούσα πάρα πολύ. Τα Σαββατοκύριακα πηγαίναμε στην παιδική χαρά μαζί με τους γονείς μας και έπαιζε μαζί μας. Η αδελφή μου η Ελπίδα δεν έπαιζε και πάρα πολύ με τον Κουζια επειδή της αρέσουν τα σκυλάκια. Επίσης,τα Σαββατοκύριακα όταν παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια ερχόταν και τα έκανε όλα άνω- κάτω ή μερικές φορές ερχόταν και νιαούριζε δίπλα μου για να τον βάλω να κοιμηθεί. Έτσι εγώ καθόμουνα δίπλα του και τον χάιδευα πίσω από τ' αυτάκια του για να κοιμηθεί. Γενικά , ο Κούζια ήταν παιχνιδιάρης , εύθυμος και πολύ αστείος.
     Ένα αξέχαστο περιστατικό που έζησα μαζί του ήταν όταν πήγα να τον πλύνω και με έβρεξε και άρχισε να κάνει κωλοτούμπες μέσα στο νερό επειδή το θεωρούσε αστείο. Έτσι , εγώ τον πήρα και άρχισα να τον γαργαλάω.
     Θυμόμουν πάντα αυτή τη στιγμή και πολλές άλλες μέχρι που πέθανε και από τότε όταν τον θυμάμαι στενοχωριέμαι πολύ!

'Ολγα - Ε' 1

4 σχόλια:

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!