Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Δ' Τάξη : Οι μικροί... εφευρέτες i

"Εφεύρεση χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε δημιουργική ενέργεια του ανθρώπου που απολήγει στην επινόηση πραγμάτων που δεν υπάρχουν προηγουμένως, ή στην ανεύρεση νέων μεθόδων εργασίας ή επωφελέστερων μέσων ή μεθόδων εκμετάλλευσης γνωστών δυνάμεων, ιδιοτήτων ή πραγμάτων."
 

Η Φωτεινή μας παρουσιάζει την εφεύρεσή της, τη γυναίκα- Express, που θα'λεγε κανείς ότι είναι μια superwoman-ρομπότ, αφού και όλες τις δουλειές τις προλαβαίνει (και μάλιστα άψογα) και καταφέρνει να παραμένει καλλίγραμμη, ό,τι κι αν κάνει!! (Τι...ευτυχία!)
Η γυναίκα Express : Φωτεινή
Γεια σας, είμαι η δημοσιογράφος Φωτεινή, αλλά είμαι και εφευρέτης. Σήμερα θα σας παρουσιάσω την καλύτερη εφεύρεση του κόσμου, τη γυναίκα-Express.
 
Η γυναίκα-Express κάνει όλες τις δουλειές : μαγειρεύει, σκουπίζει, σφουγγαρίζει, πλένει τα πιάτα κ.τ.λ. Μοιάζει με κανονικό άνθρωπο. Έχει μακριά μαλλιά και είναι λεπτή. Όταν τρώει δεν παχαίνει! Μάλιστα δουλεύει όπου θέλεις : σε λογιστήριο, νοσοκομείο, καφέ, καφέ-μπαρ, μπαρ, πιάνο-μπαρ, κ.α.
 
Η γυναίκα-Express μπορεί να βοηθήσει όλο τον κόσμο. 99 στους 100 ανθρώπους την έχουν επιλέξει.
 
Όταν την έφτιαξα, κοίταξα το ρολόι και ήταν ώρα για να έρθουν οι γονείς μου. Την είχα κλείσει στο δωμάτιό μου. Όταν άκουσε ότι το σπίτι είναι άνω κάτω και δεν προλαβαίνω να το συγυρίσω, άνοιξε την πόρτα, βγήκε με φόρα έξω και άρχισε να καθαρίζει. Σε τρία λεπτά είχε τελειώσει!
 
Ήρθαν οι γονείς μου και ενθουσιάστηκαν για το σπίτι και είπαν : "Κορίτσι μου, καθάρισες πολύ καλά το σπίτι" κι εγώ τους απάντησα : "Μαμά, μπαμπά, δεν καθάρισα εγώ το σπίτι. Όλα τα έκανε η γυναίκα-Express που την έφτιαξα εγώ με τα χεράκια μου." "Μπράβο, κορίτσι μου!" μου είπαν και τότε τους υποσχέθηκα πως θα φτιάξω άλλη μια ίδια.
 
Μακάρι να μη διαλυθεί ποτέ!
 
Μακάρι! Μπορώ να παραγγείλω κι εγώ μία, Φωτεινή;
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!