Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Το χωριό μου Δ2

Η Χρύσα περιγράφει με πολλή αγάπη το χωριό της. (Γεωργουτσάτι Αργυροκάστρου)


 Γειά σας, με λένε Χρύσα και το χωριό μου το λένε Γεργουτσάτι. Το χωριό μου βρίσκεται στην Ήπειρο. Το επισκέφτηκα πέρσι.

 Ακούστε τώρα μια φανταστική ιστορία. Στα χρόνια του παππού μου γινόταν πόλεμος. Έτσι δυστυχώς τραυματίστηκε στο χέρι ο παππούς μου.

 Στο λατρεμένο μου χωριό υπάρχουν  κάτασπρα σπίτια με κεραμιδένιες σκεπές. Σε μερικά σπίτια υπάρχει ένας κήπος με διάφορα λουλούδια και λαχανικά, αλλά ο καλύτερος κήπος είναι της γιαγιάς μου. Όταν βγαίνω το πρωί ακούω τον κόκορα που κοκορίζει και τα κατσικάκια που βελάζουν.

 Κάθε πρωί που ο παππούς μου πηγαίνει στο διπλανό καφενείο,  με παίρνει μαζί του και με κερνά χυμούς και πολλά άλλα. Επίσης υπάρχει αρκετός χώρος δίπλα, για να παίζουν τα παιδιά, όχι σαν την πόλη που κυκλοφορούν παντού αμάξια. Πριν φύγουμε για τις πρωινές βόλτες, πάω και φροντίζω το άλογο του παππού.

 Περισσότερη εντύπωση μου κάνει η πλατεία, γιατί είναι στολισμένη με λουλούδια και καταπράσινο γρασίδι. Επίσης παντού πετούν μελισσούλες και πεταλούδες.  Αλλά το ωραιότερο είναι η πορτοκαλιά με τα πορτοκάλια της που είναι τόσο γυαλιστερά που φέγγουν πρωί και βράδυ.

 Αυτό το χωριό είναι το καλύτερο. Μακάρι να πάω εκεί και του χρόνου.
                                                                                              
                                                                                                              Χρύσα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!