Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Δ' Τάξη : Οι μικροί ... εφευρέτες iv

Και τώρα η πολύτιμη αλλά και εντυπωσιακή "πολυεφεύρεση" της Χρύσας, που θα απαλλάξει από πολύ κόπο τις νοικοκυρές ανά τον κόσμο. Προσοχή όμως : υπερβολική χρήση δημιουργεί προβλήματα. (Μέτρον άριστον!)

Η Πολυεφεύρεση : Χρύσα

Γεια σας, με λένε Χρύσα και είμαι 10 χρονών. Είμαι μια επιστήμονας που κάνει εφευρέσεις. Πρόσφατα δημιούργησα την Πολυεφεύρεση.

Αυτή η μηχανή είναι σαν ένας θάλαμος με 16 διαφορετικά κουμπιά που είναι πράσινα και έναν μοχλό κόκκινο. Έχει κάτι μαύρα ροδάκια στο κάτω μέρος και στο πίσω μέρος μια εξάτμιση που βγάζει νεραϊδόσκονη. Α! στο πάνω μέρος της έχει μια ένα γυάλινο θόλο και στο εσωτερικό της είναι μαλακά σαν να είσαι στα σύννεφα.

Σε αυτή τη μηχανή βάζεις μέσα πράγματα, π.χ. ένα ωμό μπούτι κοτόπουλο και σου το ψήνει, ή μπορείς να γράψεις σε ένα χαρτί ότι θέλεις να σκουπίσεις ή να σφουγγαρίσεις και αμέσως το κάνει η πολυμηχανή για εσένα. Επίσης με αυτήν μπορείς να πάρεις πράγματα δωρεάν.


Μια ηλιόλουστη μέρα η μητέρα μου έγραψε σε ένα χαρτί ότι θέλει να σκουπίσει, να σφουγγαρίσει, να πλύνει και να πάει για ψώνια. Η μηχανή τα έκανε όλα αυτά, αλλά στο τέλος τρελάθηκε κι έβγαλε μια μωβ μάζα και χάλασε δυστυχώς.

Εγώ την ξαναέφτιαξα και είπα στη μητέρα μου να μην ξαναζητήσει τόσες πολλές δουλειές από τη μηχανή, γιατί κι εγώ παιδί είμαι και δεν  κάνω τόσο δυνατές εφευρέσεις.

Εύχομαι ποτέ μα ποτέ να μην ξαναχαλάσει η εφεύρεσή μου!


Μπράβο, επιστήμονα Χρύσα!  Όλος ο πλανήτης όμως περιμένει με κομμένη ανάσα τις επόμενες εφευρέσεις  σου, που θα'ναι και πιο ανθεκτικές.

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και ορθογραφημένα!